Tuesday 12 February 2013

ASMA DIUBAT I!!!!

 
ASMA / LELAH!!! 
 

Asma adalah sejenis penyakit saluran penafasan yang kronik yang melibatkan saluran udara yang membawa udara masuk dan keluar dari paru-paru. Ia menyebabkan kekejangan dada dan sesak nafas yang dikenali sebagai 'serangan atau episod asma'. Penyakit ini boleh membawa maut jika tidak dirawat atau dikawal dengan baik.

Penemuan di dalam khasiat susu kambing, insyaAllah dapat mengatasi masalah Asma atau Lelah ini.
Susu kambing kaya dengan zat mineral, protin, enzim dan vitamin. Susu kambing bersifat alkali dan tidak berasid. Susu yang terbaik selepas susu ibu, sangat baik dan sesuai diminum oleh semua peringkat umur termasuk bayi yang berumur 8 bulan ke atas. Susu kambing cepat cerna dan mudah hadam (20 minit).
Susu kambing mengandungi bahan riboflavin untuk tenaga dan juga boleh merawat simpton penyakit lelah, eczema, colic, insomnia dan demam kuning. Kandungan silicon dan fluorine yang tinggi dalam susu kambing dapat mencegah penyakit diabetes (kencing manis). Susu kambing juga mengandungi factor anti barah.

Susu Kambing Asli Tanpa Gula kaya dengan protin, enzim dan vitamin A, mengandungi faktor anti-antritis (inflamasi sendi) dan anti barah. Susu Kambing lebih berkhasiat jika di bandingkan dengan susu lembu dan dapat membantu merawat mengubati demam kuning dan penyakit kulit. Susu kambing juga dapat mencegah gastrik, lelah(asma), insomnia dan ulcer.

Jangan gusar dengan masalah Asma ini, saya juga dulu pengidap asma yang agak terus. Masalah ini dapat di atasi dengan pengambilan Susu Kambing keluaran syarikat Miela Beauty. Hubungi saya untuk mengetahui cara pengambilan susu kambing bagi penyakit asma. 

HUBUNGI SAYA:  013-4303292, 04-3975752, 012-5283940
EMAIL: mielabeauty@gmail.com

No comments:

Post a Comment