Monday 18 February 2013

TESTIMONIAL TERKNI!!



WAJAH TANPA MAKE UP !!!!
Shafiqah Yusof: 013-5208005 (Kuala Lumpur)


Testimony

Selepas mengambil lapan (8) paket susu kambing kolagen (2 kali sehari/pagi dan malam) terdapat perubahan pada diri saya. Saya mencuba susu kambing kolagen ini kerana saya ingin mencantikkan kulit wajah saya yang mempunyai banyak parut jerawat di bahagian pipi.

Hasil yang nyata, ramai kawan-kawan saya menegur yang kulit muka saya semakin putih dan tidak kemerahan lagi akibat parut-parut jerawat. Kawan saya ada juga menegur yang muka saya bertambah berseri sejak akhir-akhir ini.

Selain wajah yang lebih berseri, ada juga rakan-rakan yang menegur atas perubahan saiz badan saya yang semakin mengecil terutamanya di bahagian peha.

Walaupun saya belum sampai sekotak pengambilan susu kambing kolagen, perubahan pada diri saya amat memberansangkan. Rakan-rakan saya yang teruja dengan perubahan diri saya juga telah membeli 2 kotak setiap seorang kerana yakin akan produk susu kambing kolagen ini.

No comments:

Post a Comment