Sunday 24 February 2013

TESTIMONY SAKIT TAPAK KAKI


NAMA: ROSIMAH BT ALI SUDOR
ALAMAT: NO. 3, LORONG SIAKAP 11, 13700, SEBERANG JAYA, PENANG
TEL: 019-4782799

TESTIMONIAL:

Saya telah membeli sekotak susu kambing berkolagen miela beauty beberapa minggu yang lepas. sebelum ini saya mempunyai masalah kolestrol tinggi dan mengalami sakit di bahagian tapak kaki saya. tiap pagi apabila bangun saja daripada tidur, saya rasa susah nak berjalan kerana tapak kaki sakit dan terasa menyucuk. saya gusar dengan masalah ini.

saya betul-betul tidak menyangka, pengambilan susu kambing berkolagen selama dua minggu berturut-turut telah membawa kesan yang sangat baik kepada kesihatan saya. setelah mengambil susu kambing berkolagen miela beauty ini 2 kali sehari, pagi dan malam, sakit di bahagian tapak kaki saya telah berkurangan dan kini hilang setelah pengambilan kotak yang ke dua. saya bersyukur kepada kepada Allah keranatelah menemukan solusi ini. Terima kasih miela beauty collection!

No comments:

Post a Comment