Friday 15 February 2013

KENAPA MESTI BELI??



Pernahkah Anda mencuba minum susu kambing?  Masyarakat di Malaysia ramai yang meminum susu lembu, tapi ternyata sebenarnya sesungguhnya Susu Kambing memiliki kandungan gizi yang lebih unggul, baik dari segi protein, energi, maupun lemak yang menyamai air susu ibu. Pengalaman pakcik Salleh, seorang nelayan telah mengalami penyakit batuk yang berpanjangan selama 100hari, dia telah membeli susu Kambing keluaran miela beauty seperti saranan teman baiknya. Setiap hari dia minum susu kambing berkolagen ini dan akhirnya setelah 2 bulan ia minum , alhamdulillah manfaatnya sudah terasa.

susu kambing berkolagen ini dibuat daripada campuran susu kambing asli dan marine collagen, Banyak sekali khasiatnya, di jemput adik2, kakak2, abang2, pakcik2 dan makcik2 untuk mencuba susu ini. tanpa kita sedari, semakin meningkat  usia seseorang, imunisasi tubuhpun semakin berkurang sehingga senang  terserang oleh penyakit.Oleh itu, mulakan dengan mengambil susu kambing berkolagen 2 kali sehari supaya menjadi amalan pemakanan harian pagi dan malam iaitu 2 gelas sehari. Susu Kambing mengandung Zincum,menghasilkan pembentukan imun dalam tubuh, serta kaya dengan lactoglobulin penahan protein akibat alergi. Fluorin yang terdapat dalam susu kambing keluaran miela beauty ini bermanfaat sebagai antiseptik semulajadi dan dapat membantu menghalang pembiakan bakteri jahat dalam tubuh. Tambahan pula susu ini rendah lemak dan tanpa gula jadi ia dapat menulih,  mencegah dan mengatasi pelbagai jenis penyakit termasuk masalah kegemukan.
Khasiat Susu Kambing:
Kaya dengan vitamin A,B1,B2,B6,B12,C,D,E, Panthothemic Asid, Kalsium, Folic Asid, Fiboflavin, Niacin, Biotin, Folasi, Sodium, Potasium, Magnesium, Phospores, Ph Non Organic, Cholorine Citrate, Choline, Inosital dan marine collagen.
Kelebihan Susu Kambing Berkolagen:
Mencerah, mencantikkan dan, meremajakan kulit wajah dan tubuh. Membantu merawat dan mengurangkan jeragat dan jerawat di wajah. Memberi kecergasan pada minda dan meningkatkan metabolisme tubuh (boleh untuk menurunkan berat badan), Membantu menyembuhkan penyakit demam kuning, Memulihkan tenaga batin, Membantu mengawal penyakit gastrik dan ulser perut, Membantu merawat penyakit kulit, Membantu mengawal dan merawat penyakit lelah. Membantu mengurangkan simpton sakit gout. Dapat mencegah dan merawat kencing manis. Minum susu kambing adalah sunnah nabi dan merupakan minuman para anbiya.
Kebaikan kolagen:
Penuaan merosakkan kolagen dan seterusnya merosakkan kulit. Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.
7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari
untuk memperoleh hasil yang maksimam, amalkan gaya hidup sihat seperti disiplin dalam pola makan, dan bersenam serta lebihkan minum air putih paling sedikit 8 gelas sehari. Ia dapat menjadi agen atau pemangkin kepada pembuangan toksik dan kumuhan badan. Semoga Susu Kambing berkolagen Miela Beauty ini mampu membawa perubahan kepada kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan kepada ANDA. InsyaAllah, dengan izinNya..

No comments:

Post a Comment