Wednesday 20 February 2013

ATASI RAMBUT GUGUR


RAMBUT GUGUR!!!
 
ATASI SEGERA DENGAN PENGAMBILAN SUSU KAMBING BERKOLAGEN


Miela Beauty
 
 
Khasiat Susu Kambing:
Kaya dengan vitamin A,B1,B2,B6,B12,C,D,E, Panthothemic Asid, Kalsium, Folic Asid, Fiboflavin, Niacin, Biotin, Folasi, Sodium, Potasium, Magnesium, Phospores, Ph Non Organic, Cholorine Citrate, Choline, Inosital dan marine collagen.
Khasiat seperti yang tercatat di atas terkandung di dalam susu kambing berkolagen Miela Beauty dan ianya mampu untuk mencegah rambut gugur, malah menyihat dan melebatkan kembali rambut anda tak kira lelaki atau wanita.
Di zaman Mesir kuno, ratu cantik Cleopatra, menggunakan susu kambing sebagai bahan untuk mempercantikkan rambut dan  wajahnya dengan cara mengkonsumsinya serta digunakan untuk mandi susu bagi menjaga kehalusan kulit dan keindahan tubuhnya.
Dengan adanya Sodium (Na), Fluorine (F), Kalsium (C), dan Fosfor (P) sebagai elemen kimia yang dominan serta kandungan nutrisi lainya, maka susu kambing berkhasiat:
Membantu pencernaan dan menuntralkan asid perut. Ini menjadi factor utama kita untuk kekal cantik dan sihat.
Kebaikan kolagennya pula:
Proses penuaan akan merosakkan kolagen dan seterusnya merosakkan kulit. Kolagen membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula rambut baru, kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.
PERCAYA! Dan RASAILAH SENDIRI!
HUBUNGI : MIELA di talian 013-4303292
 

No comments:

Post a Comment