Sunday 24 February 2013

SEMBUH PELBAGAI PENYAKIT


Kelebihan Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty dibanding dengan susu dari binatang lainya antaranya:

1)      Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty mempunyai sifat antiseptik semulajadi dan dapat membantu menggurangkan pembiakan bakteria jahat dalam tubuh. Hal ini di sebabkan adanya Flourine yang kadarnya 10-100 kali lebih besar dari susu lembu.

2)      Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty bersifat alkali (Alkaline Food), sangat sesuai bagi tubuh dan paling menyamai dengan susu ibu.

3)      Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty, Proteinnya lembut dan kesan laktosanya ringan, sehingga tidak menyebabkan cirit-birit.

4)      Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty, Lemaknya mudah dicerna kerana mempunyai tekstur yang lembut dan halus lebih kecil dibandingkan dengan butiran lemak susu lembu atau susu lainya. Dan juga bersifat Homogen semulajadi. Ini memudahkan pencernaan dan mengelakkan timbul atau terjadinya reaksi-reaksi alergi.
 

Dengan adanya Sodium (Na), Fluorine (F), Kalsium (C), dan Fosfor (P) sebagai elemen kimia yang dominan serta kandungan nutrisi lainya, maka susu kambing berkhasiat:

1)      Membantu pencernaan dan menuntralkan asid perut.

2)      Menyembuhkan kesan-kesan alergi pada kulit, saluran pernafasan dan pencernaan.

3)      Menyembuhkan bermacam-macam penyakit paru-paru, seperti Astma, Batuk Kering, serta infeksi- infeksi penyakit lainya pada paru-paru.

4)      Menyembuhkan beberapa masalah ginjal, seperti Nepbrotic Syndrom infeksi-infeksi ginjal serta asid urat tinggi.
 

Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty juga:

1)      Kandungan Kalsium (Ca) yang tinggi dapat membantu menyembuhkan rematik dan mencegah kerapuhan tulang (Osteoporosis).

2)      Meningkatkan antibodi dan daya tahan tubuh.

3)      Mengatasi masalah impotensi dan ghairah seksual, baik bagi lelaki mahupun wanita.

4)      InsyaAllah, Susu Kambing Berkolagen Miela Beauty juga mempunyai kebaikan sebagai anti kanser.

No comments:

Post a Comment